O NAS
Jesteśmy zespołem specjalistów pracujących na rzecz dzieci i młodzieży. Wspieramy działania rodziny i szkoły, uznając za wartości nadrzędne dobro dziecka oraz jego prawo do wszechstronnego rozwoju. Udzielamy pomocy psychologicznej, pedagogicznej i logopedycznej, starając się odpowiadać na aktualne potrzeby naszych klientów. Świadczymy pomoc dzieciom i młodzieży uczęszczającym do szkół i przedszkoli z rejonu dzielnic Warszawy Wesołej i Rembertowa oraz dzieciom nieobjętym edukacją przedszkolną, a zamieszkałym na terenie działania naszej Poradni.
Wszystkie formy pomocy oferowane przez Poradnię są bezpłatne.
Od 2010 r. dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 23 w Warszawie.
Ukończyła Wydział Filozofii na kierunku psychologia. Jest absolwentką Studium Socjoterapii obejmujących cykl treningów: interpersonalny, pracy indywidualnej, pracy z rodziną i grupą, Studiów Podyplomowych z Terapii pedagogicznej uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się przy Polskim Towarzystwie Dysleksji w Warszawie. Uzyskała kwalifikacje do zarządzania oświatą, a także w zakresie coachingu i mentoringu uzyskane w Akademii Przywódców Liderów Oświaty. Posiada kwalifikacje do prowadzenia mediacji rodzinnych, zespołowych i personalnych. Jest certyfikowanym trenerem „Szkoły dla Rodziców i Wychowawców”, posiada uprawnienia do prowadzenia Videotreningu w pracy z grupą i rodziną, Treningu Umiejętności Społecznych. Ukończyła I° Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, Kurs Systemowej Terapii Rodzin oraz liczne kursy, szkolenia doskonalące diagnozę, pracę z dzieckiem i z rodziną.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w poradniach, szkole oraz Centrum Pomocy Rodzinie.
W Poradni prowadzi diagnozę psychologiczną dzieci i młodzieży z trudnościami edukacyjnymi, emocjonalnymi, wychowawczymi, warsztaty psychoedukacyjne dla rodziców i wychowawców, seminaria dla nauczycieli i pedagogów szkół, zajęcia psychoedukacyjne na terenie szkół i przedszkoli. Przewodniczy pracom Zespołów Orzekających i Dzielnicowemu Centrum ds. Integracji w dzielnicy Wesoła m. st. Warszawy. Stale poszerza swoją wiedzę oraz doskonali warsztat pracy psychologa i lidera zespołu uczestnicząc w sieciach współpracy dyrektorów warszawskich poradni, kursach, szkoleniach i konferencjach. Na co dzień współpracuje z dyrektorami szkół i przedszkoli, pedagogami, nauczycielami i rodzicami z dzielnic Wesoła i Rembertów m.st. Warszawy.
Psycholog, absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, na kierunku Psychologia Kliniczna. Specjalizacja: zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytami uwagi (ADHD), hiperkinetyczne zaburzenia zachowania oraz diagnoza specyficznych trudności w nauce. Pracownik Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 23 z wieloletnim stażem. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną dzieci w wieku szkolnym z trudnościami edukacyjnymi, emocjonalnymi, wychowawczymi, orzecznictwem, poradnictwem psychologicznym, terapią dzieci przejawiających trudności wychowawcze oraz emocjonalne. Ponadto przeprowadza grupowe zajęcia terapeutyczne skierowane dla uczniów z ADHD. Od stycznia 2021 roku pełni funkcję wicedyrektora Poradni.
Psycholog, nauczyciel dyplomowany, I stopień specjalizacji z psychologii klinicznej. Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Śląskiego ze specjalizacją psychologia kliniczna. Ukończyła całościowe szkolenie z zakresu psychoterapii w nurcie psychodynamicznym oraz Kurs Systemowej Terapii Rodzin. W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci i młodzieży z trudnościami szkolnymi. Prowadzi terapię rodzin, terapię młodzieży z problemami emocjonalnymi oraz grupy socjoterapeutyczne dla młodzieży z problemami wychowawczymi. W 2013 roku ukończyła szkolenie z zakresu interwencji kryzysowej.
Mgr psychologii; ukończyłam Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją- psychologia kliniczna dziecka. Doświadczenie zawodowe zdobywałam najpierw jako stażystka, a później jako psycholog Zakładu Psychologii Zdrowia w Instytucie Pomniku- Centrum Zdrowia Dziecka. Obecnie w Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej zajmuję się głównie diagnozą rozwoju dzieci w wieku od urodzenia do 7 roku życia oraz terapią trudności emocjonalnych. Prowadzę również warsztaty umiejętności wychowawczych i konsultacje wychowawcze dla rodziców.
Psycholog, absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego (dyplom ukończenia studiów z wyróżnieniem) ze specjalizacją psychologia kliniczna, osobowości, zdrowia i psychoterapii. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku „Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka” i szkolenie 3-etpowe z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania. Posiada uprawnienia do prowadzenia terapii poznawczo – behawioralnej dzieci i młodzieży (certyfikat uzyskany w CBT w Warszawie) i terapii Psychomotorycznej wg Procus i Block (model belgijski). Odbyła staż dla osób ubiegających się o tytuł zawodowy terapeuty behawioralnego. Posiada uprawnienia do tworzenia programów i prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych. W swojej pracy wykorzystuje elementy bajkoterapii. Posiada uprawnienia i biegłość w diagnozie dzieci i młodzieży najnowszymi testami psychologicznymi. W codziennej pracy zajmuje się diagnozą i terapią psychologiczną dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi znajdującymi się w klasyfikacji międzynarodowej ICD-10 (m.in.: autyzmu, zespołu Aspergera, zaburzeń hiperkinetycznych, zaburzeń opozycyjno – buntowniczych, zaburzeń lękowych, mutyzmu, moczenia, tików, niepełnosprawności intelektualnej, specyficznych trudności w uczeniu się, zaburzeń emocjonalnych o różnej etiologii) oraz wsparciem rodziców i nauczycieli w zakresie trudności wychowawczych, problemów emocjonalnych i objawów psychosomatycznych występujących u dzieci. W swojej dotychczasowej pracy prowadziła również grupę wsparcia dla rodziców dzieci niepełnosprawnych, warsztaty umiejętności wychowawczych (metody behawioralne, Warsztat „Bez klapsa”, warsztaty dla rodziców dzieci z ADHD) i grupową terapię zaburzeń emocjonalnych dla dzieci. W Poradni jest członkiem zespołu do spraw małego dziecka (diagnoza psychologiczna dzieci w wieku 0-7 lat, wsparcie psychologiczne oraz konsultacje dla rodziców) oraz koordynatorem realizacji wczesnego wspomagania rozwoju.
Psycholog. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej - specjalizacje interwencja kryzysowa i doradztwo zawodowe. Ukończyła studia podyplomowe z diagnozy klinicznej dziecka i jego rodziny na Uniwersytecie Warszawskim oraz z psychodietetyki w SWPS. W swojej praktyce odbywała staże m.in. w oddziałach dziennych zaburzeń nerwicowych, Ośrodku Rehabilitacyjno-Readaptacyjnym Monar oraz w Specjalistycznym Ośrodku Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie. Swoją wiedzę poszerza uczestnicząc w kursach i szkoleniach z zakresu zdrowia psychicznego dziecka oraz pomocy psychologicznej dzieciom i rodzinom. W Poradni prowadzi diagnozę psychologiczną dzieci w wieku szkolnym, konsultacje, porady wychowawcze oraz warsztaty dla dzieci i rodziców. W ramach obowiązków zawodowych współpracuje ze Szkołami Podstawowymi numer 217 i 254 w Rembertowie.
Absolwentka psychologii Uniwersytetu Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie. Realizowała studia podyplomowe w zakresie przygotowania pedagogicznego oraz diagnozy klinicznej dziecka i jego rodziny na Uniwersytecie Warszawskim. Uczestniczy w licznych kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną, wsparciem psychologicznym dzieci oraz wsparciem rodziców w zakresie relacji dziecko-rodzic i trudności wychowawczych.
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie i studiów podyplomowych z diagnozy klinicznej dziecka. W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci oraz młodzieży w wieku szkolnym (specyficznych trudności w uczeniu się, funkcji poznawczych, problemów emocjonalnych i adaptacyjnych, trudności w relacjach społecznych), wspieraniem relacji rodzic - dziecko oraz pomocą rodzicom i opiekunom w rozwiązywaniu problemów szkolnych. W poradni prowadzi warsztaty dla dzieci i młodzieży z Zespołem Aspergera.
Ukończyła Wydział Pedagogiki na UW, na kierunku pedagogika ogólna i szkolna. Jest absolwentką Studium Socjoterapii, posiada kwalifikacje do zarządzania oświatą i terapii pedagogicznej. Od 12 lat jest członkiem i koordynatorem Zespołu Interwencyjnego przy Biurze Edukacji m. st. Warszawy. Posiada kwalifikacje do prowadzenia interwencji w sytuacjach trudnych na teranie placówek oświatowych oraz mediacji rodzinnych, zespołowych. Jest trenerem „Szkoły dla Rodziców i Wychowawców” oraz Treningu Zastępowania Agresji. Zdobyła kwalifikacje psychoterapeuty, ukończyła 4-letnią szkołę Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, 4-letnią Szkołę Terapii Systemowej oraz I i II stopień Psychotraumatologii. Ukończyła również liczne kursy i szkolenia doskonalące diagnozę, pracę z dzieckiem i rodziną. Pracowała w WSP ZNP jako nauczyciel akademicki. Od 2005 r. jest ekspertem awansu zawodowego MEN. Przez 16 lat była dyrektorem jednej z warszawskich poradni psychologiczno-pedagogicznej.
W Poradni prowadzi diagnozę pedagogiczną dzieci i młodzieży z trudnościami edukacyjnymi, emocjonalnymi, wychowawczymi; konsultacje wychowawcze, spotkania psychoterapeutyczne głównie dla rodziców oraz interwencje na terenie szkół i placówek.
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie kierunku pedagogika specjalna, specjalność terapia pedagogiczna oraz pedagogika opiekuńczo-socjalna. W roku 2009 uzyskała dyplom nauczyciela Montessori z zakresu edukacji przedszkolnej. Od 2010 roku nauczyciel akademicki w Akademii Pedagogiki Specjalnej, w Instytucie Pedagogiki Specjalnej, Zakład Terapii Pedagogicznej. W Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej zatrudniona na stanowisku pedagoga od 2011 roku. W poradni zajmuje się diagnozą pedagogiczną dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym, prowadzi zajęcia z zakresu terapii pedagogicznej dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania orz zajęcia grupowe dla dzieci 2-3 letnich z elementami pedagogiki Montessori.
Absolwent psychologii na Uniwersytecie Warszawskim o specjalności klinicznej dziecka i rodziny. Obecnie uczestniczy w licznych kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną, wsparciem psychologicznym oraz konsultacjami dla rodziców dzieci w wieku szkolnym.
Pedagog. Ukończyła pedagogikę specjalną o specjalizacji pedagogika korekcyjna (terapia pedagogiczna) na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz studia podyplomowe z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz różnorodne szkolenia, w tym związane z „Porozumieniem bez przemocy” wg. M. Rosenberga. Działania zawodowe koncentruje wokół pracy z dziećmi przedszkolnymi i w wieku wczesnoszkolnym. Doświadczenie zdobywała w szkole, w placówkach wychowania przedszkolnego oraz jako instruktor w Ośrodku Kultury w Warszawie-Wesołej realizując autorskie zajęcia dla dzieci, a także w fundacji wspierającej uczniów zdolnych. W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci w wieku wczesnoszkolnym i przedszkolnym, terapią pedagogiczną oraz treningiem umiejętności społecznych. Współprowadzi warsztaty dla rodziców oparte na „Porozumieniu bez przemocy".
Pedagog. Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie ze specjalnością poradnictwo i terapia pedagogiczna. W Poradni zajmuje się diagnozowaniem gotowości szkolnej, przyczyn niepowodzeń szkolnych uczniów ze szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych (m.in. dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia), terapią pedagogiczną uczniów z trudnościami w nauce matematyki oraz poradnictwem. Swoje zainteresowania zawodowe skupia zwłaszcza wokół nauki matematyki: zarówno trudności, jak i uzdolnień. Współprowadząca warsztaty „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców cz. I”. Stale podnosi swoje kompetencje zawodowe poprzez udział w szkoleniach.
Neurologopeda, pedagog specjalny, provider treningu słuchowego Johansena. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, ukończyła 5- letnie studia logopedyczne, a także podyplomowo neurologopedię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Od 1999 roku pracuje z dziećmi z różnymi wadami wymowy, a także z zaburzeniami mowy – z zaburzeniami słuchu, z autyzmem, zespołem Aspergera, z niedokształceniem mowy o typie afazji, z SLI. Ukończyła kurs kwalifikacyjny z zakresu terapii pedagogicznej, a także liczne kursy doskonalące, m.in. szkolenia z tzw. Metody Krakowskiej (m.in.Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu, Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji, Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania ), Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg. M.Procus i M. Block, Całościowe zaburzenia rozwoju – przyczyny, częstotliwość występowania i symptom, Metoda M.iCH.Knillów w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Logopeda, pedagog. Ukończyła Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego, Podyplomowe studia Logopedii i pragmatyki komunikacyjnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz Surdologopedię na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz kurs „Terapia ręki”. Uczestniczyła w kursach, szkoleniach i konferencjach dotyczących pracy pedagogicznej i logopedycznej m.in. Ortodoncja w logopedii, Karty Oceny Logopedycznej Dziecka - diagnoza logopedyczna, Nauka czytania metodą sylabową - Szkoła Krakowska. W Poradni zajmuje się diagnozowaniem i terapią dzieci z różnymi zaburzeniami mowy.
Psycholog, absolwentka Uniwersytetu Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, w trakcie specjalizacji z seksuologii klinicznej na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym; magister filologii polskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła I i II stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, Szkołę Trenerów House of Skills oraz kurs Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży organizowany przez Centrum CBT.
Doświadczenie zawodowe zdobyła, pracując w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, gdzie przez wiele lat pracowała jako konsultantka i specjalistka do spraw pomocy telefonicznej i online w 116 111 - telefonie zaufania dla dzieci i młodzieży oraz 800 100 100 - telefonie dla rodziców i nauczycieli w sprawie bezpieczeństwa dzieci. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną, wsparciem psychologicznym, prowadzeniem konsultacji i terapii psychologicznych dzieci i młodzieży, konsultacji wychowawczych oraz warsztatów dla dzieci i rodziców.
Psycholog, pedagog specjalny, psychoterapeuta psychoanalityczny. Nauczyciel dyplomowany.
Ukończyła całościowe, czteroletnie szkolenie w Instytucie Analizy Grupowej „Rasztów”, gdzie szkoliła się w indywidualnej i grupowej psychoterapii psychoanalitycznej. Szkolenie to posiada rekomendację Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz atest Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
Ukończyła także czteroletnie Studium Terapii Rodzin „Opta”, gdzie szkoliła się w pracy indywidualnej z pacjentem dorosłym, dzieckiem, adolescentem i pracy z rodzinami. Szkolenie przygotowuje do pracy w nurcie systemowym i psychodynamicznym.
Swoje doświadczenie w pomocy psychologicznej zdobywała podczas stażu klinicznego w Ośrodku Psychoterapii Rasztów obejmującego koterapię w ambulatoryjnej grupie terapeutycznej dla pacjentów z zaburzeniami osobowości i problemami nerwicowymi, wolontariatu na III. Oddziale Dziennym – Diagnostyki i Terapii Nerwic Dziecięcych w Józefowie, gdzie współprowadziła terapię rodzin i par.
Współpracowała również z Niepubliczną Poradnią Psychologiczno – Pedagogiczną, w ramach której prowadziła psychoterapię indywidualną osób dorosłych oraz psychoterapię par i rodzin.
Przez siedemnaście lat pracowała jako pedagog z dziećmi i młodzieżą w placówkach oświatowych. W Poradni prowadzi psychoterapię indywidualną i grupową w nurcie psychoanalitycznym dla młodzieży od 13. roku życia oraz diagnozę uczniów przejawiających specyficzne trudności w uczeniu się, mające postać dysleksji, dysortografii, dysgrafii.
W swojej pracy przestrzega kodeksu etyki zawodowej Instytutu Analizy Grupowej Rasztów, a swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Mgr fizjoterapii, pedagog, nauczyciel mianowany. Ukończyłam Wydział Fizjoterapii na uczelni w Zamościu oraz studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2013 r. pracuję jako terapeuta Integracji Sensorycznej w Poradni oraz prowadzę tu różne zajęcia usprawniające m.in. terapię ręki, ruch rozwijający Weroniki Sherbone, gimnastykę ogólnorozwojową z elementami Integracji Sensorycznej, czy logorytmikę. Praca z dziećmi jest moją pasją i sprawia mi dużo radości.
Psycholog, psychoterapeuta, nauczyciel dyplomowany. Absolwentka Społecznej Psychologii Klinicznej SWPS w Warszawie oraz Filologii Romańskiej WSP w Krakowie. Ukończyła całościowe szkolenie w zakresie Systemowej Terapii Rodzin w Ośrodku Mabor, kurs Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży w Centrum CBT oraz kurs Terapii Par i Małżeństw w Rivier College (USA), szkolenie z zakresu Socjoterapii Dzieci i Młodzieży, Szkołę dla Rodziców i Wychowawców, Trening Umiejętności Społecznych. Aktualnie w trakcie szkolenia ISTDP Intensywnej Krótkoterminowej Psychoterapii Psychodynamicznej.
Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas staży w Klinice Nerwic Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie oraz na Oddziale Dziennym Psychiatrycznym Wojewódzkiego Szpitala Bródnowskiego. Praktykę w zakresie terapii rodzin zdobywała na Oddziale Psychiatrycznym Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii i Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży w Józefowie oraz w ośrodku psychoterapii Nashua Counceling Center (USA).
Przez wiele lat pracowała na stanowisku psychologa szkolnego oraz psychologa w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii. Zajmowała się diagnozą i pomocą terapeutyczną dla młodzieży zagrożonej niedostosowaniem społecznym i ich rodzin.
W Poradni zajmuje się diagnozą młodzieży z trudnościami szkolnymi. Prowadzi psychoterapię rodzin, terapię indywidualną i grupową młodzieży z problemami emocjonalnymi oraz konsultacje psychologiczne i porady wychowawcze dla rodziców.
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, na specjalnościach: pedagogika szkolna, pedagogika zdolności, pedagogika lecznicza oraz wychowanie przedszkolne. Aktualnie w trakcie studiów podyplomowych na APSie z Terapii Pedagogicznej z Wczesnym Wspomaganiem Rozwoju. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Swoje zainteresowania zawodowe skupia na dziecku zdolnym oraz trudnościach w uczeniu się matematyki. W Poradni na stanowisku pedagoga zatrudniona od października 2016. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako nauczyciel w szkole przyszpitalnej, jako prowadzący gromadę zuchową, animując imprezy z dziećmi oraz pracując w placówce edukacyjnej z elementami Montessori z dziećmi w wieku 2,5-4,5 lat. W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci w wieku wczesnoszkolnym, terapią trudności matematycznych oraz prowadzeniem zajęć dla dzieci zdolnych, treningu myślenia twórczego, treningu umiejętności społecznych, warsztatu gier planszowych.
Pedagog resocjalizacji, nauczyciel dyplomowany. Ukończyła studia podyplomowe z terapii pedagogicznej i socjoterapii, a także liczne kursy doskonalące z zakresu doradztwa zawodowego. Zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych przejawiających specyficzne trudności w uczeniu się, mające postać dysleksji, dysortografii, dysgrafii i dyskalkulii. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w placówkach oświatowych, tj. Zespół Szkół Specjalnych w Zagórzu, w poradniach psychologiczno-pedagogicznych oraz szkołach podstawowych, na stanowisku pedagoga, terapeuty pedagogicznego. Od kilku lat wspiera młodzież w poszukiwaniu drogi zawodowej i edukacyjnej. Prowadzi konsultacje indywidualne i warsztaty z zakresu doradztwa zawodowego, rozwijania kompetencji społecznych i emocjonalnych oraz zdolności uczenia się. Jest koordynatorem Warszawskiego Systemu Doradztwa Zawodowego.
Mgr fizjoterapii, terapeuta Integracji Sensorycznej, pedagog, nauczyciel kontraktowy.
Pedagog, doradca zawodowy. Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie (obecnie APS), wydziału pedagogiki specjalnej, specjalizacja: resocjalizacja społecznie niedostosowanych. Ukończyłam Podyplomowe Studium Doradztwa Zawodowego przy Wydziale Psychologii UW. W poradni zajmuję się diagnozą i terapią pedagogiczną uczniów klas starszych szkół podstawowych i ponadpodstawowych mających trudności w nauce. Prowadzę indywidualne porady/ konsultacje oraz zajęcia grupowe dla uczniów klas starszych dot. wyboru dalszej ścieżki kształcenia, poznania swoich zainteresowań, predyspozycji zawodowych.
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie - pedagog specjalny. Ukończyła studium podyplomowe w Instytucie Badań Edukacyjnych w zakresie terapii pedagogicznej oraz studium podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim w zakresie organizacji pomocy społecznej. Terapeuta treningu słuchowego Johansena IAS oraz terapeuta INPP, instruktor masażu Shantal, w trakcie Szkoły Trenerów Inteligencji Emocjonalnej.
Zajmuje się diagnozą i terapią w zakresie odruchów pierwotnych i posturalnych oraz trudnościami w zakresie przetwarzania słuchowego i problemami ortoptycznymi dzieci w wieku szkolnym.
W kontakcie z drugim człowiekiem jest zaciekawiona mottem D.O. Cliftona: „Co się wydarzy, kiedy zaczniemy zastanawiać się, co jest dobrego w innych ludziach, zamiast ciągle skupiać się na ich niedoskonałościach”. W swojej pracy duży nacisk kładzie na współpracę z rodzicem. W kontakcie z dziećmi wykazuje postawę pełną ciepła, cierpliwości i życzliwości.
Mgr biologii, mgr pedagogiki specjalnej, terapeuta integracji sensorycznej, instruktor masażu Shantala. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego kierunku biologia, specjalność mikrobiologia oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie kierunku pedagogika specjalna, specjalność terapia pedagogiczna. Ukończyła studia podyplomowe „Wczesne wspomaganie rozwoju małych dzieci ze złożonymi zaburzeniami oraz wspierania ich rodzin” na APS, kurs integracji sensorycznej I i II stopnia w PSTIS w Warszawie oraz studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej. Odbyła dwuletni staż terapeutyczny w Ośrodku dla Dzieci z Autyzmem Fundacji SYNAPSIS. Ukończyła kurs instruktorski „Masaż metodą Shantala” w Szkole Masażu Shantala i Terapii Funkcji Poznawczych. W Poradni prowadzi diagnozę i terapię integracji sensorycznej, badanie gotowości szkolnej, diagnozę i terapię pedagogiczną dzieci w wieku szkolnym z trudnościami w nauce. Prowadzi zajęcia dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju.
Psycholog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją Psychologia Kliniczna Dziecka i Rodziny. Ukończyłam dwuletni staż terapeutyczny w Ośrodku dla Dzieci z Autyzmem Fundacji SYNAPSIS, aktualnie również współpracuję z tą placówką. Jestem w trakcie 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w Szkole Psychoterapii Dzieci i Młodzieży. W Poradni zajmuję się diagnozą psychologiczną dzieci przedszkolnych oraz prowadzeniem zajęć grupowych wspierających umiejętności społeczne oraz budujących pewność siebie (dla różnych grup wiekowych). Terapeutycznie stawiam na niedyrektywny kontakt z dziećmi, pracę nad rozpoznawaniem i regulacją emocji oraz udzielam wsparcia emocjonalnego. Wykorzystuję m.in. elementy arteterapii, relaksacji, psychodramy czy terapię zabawą. Prowadzę warsztaty dla rodziców wspierające ich umiejętności wychowawcze. Wspomagam również rodziców dzieci z ZA poprzez prowadzenie grupy wsparcia. Stale poszerzam swoją wiedzę na temat technik pracy z dziećmi i młodzieżą uczestnicząc w konferencjach, kursach, szkoleniach itp.
Psycholog, absolwent ATK, kierunki: psychologia kliniczna i osobowości, ukończył także studia podyplomowe na UW w zakresie udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej rodzinie i dziecku. Wieloletnie doświadczenie w pracy w placówkach oświatowych na stanowisku psychologa (poradniach psychologiczno-pedagogicznych, przedszkolu z oddziałami integracyjnymi i oddziałem specjalnym, szkole specjalnej; diagnoza psychologiczna, terapia psychologiczna dzieci niepełnosprawnych, orzecznictwo, wspomaganie rodziców i nauczycieli). Prywatnie mąż i ojciec. Aktualnie w Poradni zajmuje się przede wszystkim diagnozą psychologiczną dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.
Magister wychowania przedszkolnego, pedagog, terapeuta integracji sensorycznej. Moja droga zawodowa, którą rozpoczęłam w 2007 roku od początku związana jest z dziećmi i młodzieżą. W trakcie studiów na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie pracowałam jako instruktor rekreacji ruchowej i tańca. Następnie poszerzałam kwalifikacje podczas studiów magisterskich o kierunku wychowanie przedszkolne i wczesnoszkolne z terapią pedagogiczną. Swoje zainteresowania i pasje miałam możliwość rozwijać również w trakcie studiów podyplomowych na kierunku kształcenie muzyczno-ruchowe i choreoterapia. Ponadto uzyskałam certyfikat uprawniający do diagnozy i terapii integracji sensorycznej (I, II stopień, Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej) oraz ukończyłam studia podyplomowe w tym kierunku. W poradni prowadzę zajęcia terapii integracji sensorycznej. Stale poszerzam swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach.
Psycholog. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Psychologii Akademii Teologii Katolickiej oraz studia podyplomowe z zakresu Integralnej Profilaktyki Uzależnień na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Odbyła dwuletni kurs kwalifikacyjny Studium Socjoterapii (w zakresie pracy indywidualnej i pracy z grupą) oraz dwuletni staż pracy grupowej z dziećmi w Specjalistycznej Poradni „OPTA”. Ukończyła kursy doszkalające i studia podyplomowe Train the Trainer NVC w Collegium Civitas przygotowujące do prowadzenia grup metodą Porozumienia bez Przemocy Marshala Rosenberga. Na co dzień w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej pracuje z rodzicami i z dziećmi. Zajmuje się diagnozą trudności szkolnych i wychowawczych, poradnictwem i psychoedukacją. Prowadzi warsztaty umiejętności wychowawczych dla rodziców „Szkoła dla rodziców”, „Dogadajmy się w rodzinie”, grupę wsparcia dla rodziców dzieci z Zespołem Aspergera, zajęcia warsztatowe dla dzieci z ADHD oraz Trening Umiejętności Społecznych.
"Gdy spotykam dziecko, budzi ono we mnie dwa uczucia:
czułość do tego kim ono jest oraz szacunek do tego, kim może zostać w przyszłości"
L. Pasteur