O NAS
Jesteśmy zespołem specjalistów pracujących na rzecz dzieci i młodzieży. Wspieramy działania rodziny i szkoły, uznając za wartości nadrzędne dobro dziecka oraz jego prawo do wszechstronnego rozwoju. Udzielamy pomocy psychologicznej, pedagogicznej i logopedycznej, starając się odpowiadać na aktualne potrzeby naszych klientów. Świadczymy pomoc dzieciom i młodzieży uczęszczającym do szkół i przedszkoli z rejonu dzielnic Warszawy Wesołej i Rembertowa oraz dzieciom nieobjętym edukacją przedszkolną, a zamieszkałym na terenie działania naszej Poradni.
Wszystkie formy pomocy oferowane przez Poradnię są bezpłatne.
Od 2010 r. dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 23 w Warszawie.
Ukończyła Wydział Filozofii na kierunku psychologia. Jest absolwentką Studium Socjoterapii obejmujących cykl treningów: interpersonalny, pracy indywidualnej, pracy z rodziną i grupą, Studiów Podyplomowych z Terapii pedagogicznej uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się przy Polskim Towarzystwie Dysleksji w Warszawie. Uzyskała kwalifikacje do zarządzania oświatą, a także w zakresie coachingu i mentoringu uzyskane w Akademii Przywódców Liderów Oświaty. Posiada kwalifikacje do prowadzenia mediacji rodzinnych, zespołowych i personalnych. Jest certyfikowanym trenerem „Szkoły dla Rodziców i Wychowawców”, posiada uprawnienia do prowadzenia Videotreningu w pracy z grupą i rodziną, Treningu Umiejętności Społecznych. Ukończyła I° Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, Kurs Systemowej Terapii Rodzin oraz liczne kursy, szkolenia doskonalące diagnozę, pracę z dzieckiem i z rodziną.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w poradniach, szkole oraz Centrum Pomocy Rodzinie.
W Poradni prowadzi diagnozę psychologiczną dzieci i młodzieży z trudnościami edukacyjnymi, emocjonalnymi, wychowawczymi, warsztaty psychoedukacyjne dla rodziców i wychowawców, seminaria dla nauczycieli i pedagogów szkół, zajęcia psychoedukacyjne na terenie szkół i przedszkoli. Przewodniczy pracom Zespołów Orzekających i Dzielnicowemu Centrum ds. Integracji w dzielnicy Wesoła m. st. Warszawy. Stale poszerza swoją wiedzę oraz doskonali warsztat pracy psychologa i lidera zespołu uczestnicząc w sieciach współpracy dyrektorów warszawskich poradni, kursach, szkoleniach i konferencjach. Na co dzień współpracuje z dyrektorami szkół i przedszkoli, pedagogami, nauczycielami i rodzicami z dzielnic Wesoła i Rembertów m.st. Warszawy.
Psycholog, absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie na kierunku Psychologia Kliniczna. Specjalizacja: zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytami uwagi (ADHD), hiperkinetyczne zaburzenia zachowania, diagnoza specyficznych trudności w nauce oraz zaburzeń ze spektrum autyzmu. Pracownik Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 23 z wieloletnim stażem. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną dzieci w wieku szkolnym z trudnościami edukacyjnymi, emocjonalnymi, wychowawczymi, orzecznictwem, poradnictwem psychologicznym, terapią/psychoedukacją dzieci przejawiających trudności wychowawcze oraz emocjonalne. Ponadto przeprowadza grupowe zajęcia terapeutyczne skierowane dla uczniów z ADHD/ASD, warsztaty antystresowe oraz ogólnorozwojowe zajęcia z elementami "Terapii Ręki". Od stycznia 2021 roku pełni funkcję wicedyrektora Poradni.
Psycholog, nauczyciel dyplomowany, I stopień specjalizacji z psychologii klinicznej. Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Śląskiego ze specjalizacją psychologia kliniczna. Ukończyła całościowe szkolenie z zakresu psychoterapii w nurcie psychodynamicznym oraz Kurs Systemowej Terapii Rodzin. W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci i młodzieży z trudnościami szkolnymi. Prowadzi terapię rodzin, terapię młodzieży z problemami emocjonalnymi oraz grupy socjoterapeutyczne dla młodzieży z problemami wychowawczymi. W 2013 roku ukończyła szkolenie z zakresu interwencji kryzysowej.
Mgr psychologii; ukończyłam Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją- psychologia kliniczna dziecka. Doświadczenie zawodowe zdobywałam najpierw jako stażystka, a później jako psycholog Zakładu Psychologii Zdrowia w Instytucie Pomniku- Centrum Zdrowia Dziecka. Obecnie w Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej zajmuję się głównie diagnozą rozwoju dzieci w wieku od urodzenia do 7 roku życia oraz terapią trudności emocjonalnych. Prowadzę również warsztaty umiejętności wychowawczych i konsultacje wychowawcze dla rodziców.
Psycholog, absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego (dyplom ukończenia studiów z wyróżnieniem) ze specjalizacją psychologia kliniczna, osobowości, zdrowia i psychoterapii. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku „Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka” i szkolenie 3-etpowe z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania. Posiada uprawnienia do prowadzenia terapii poznawczo – behawioralnej dzieci i młodzieży (certyfikat uzyskany w CBT w Warszawie) i terapii Psychomotorycznej wg Procus i Block (model belgijski). Odbyła staż dla osób ubiegających się o tytuł zawodowy terapeuty behawioralnego. Posiada uprawnienia do tworzenia programów i prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych. W swojej pracy wykorzystuje elementy bajkoterapii. Posiada uprawnienia i biegłość w diagnozie dzieci i młodzieży najnowszymi testami psychologicznymi. W codziennej pracy zajmuje się diagnozą i terapią psychologiczną dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi znajdującymi się w klasyfikacji międzynarodowej ICD-10 (m.in.: autyzmu, zespołu Aspergera, zaburzeń hiperkinetycznych, zaburzeń opozycyjno – buntowniczych, zaburzeń lękowych, mutyzmu, moczenia, tików, niepełnosprawności intelektualnej, specyficznych trudności w uczeniu się, zaburzeń emocjonalnych o różnej etiologii) oraz wsparciem rodziców i nauczycieli w zakresie trudności wychowawczych, problemów emocjonalnych i objawów psychosomatycznych występujących u dzieci. W swojej dotychczasowej pracy prowadziła również grupę wsparcia dla rodziców dzieci niepełnosprawnych, warsztaty umiejętności wychowawczych (metody behawioralne, Warsztat „Bez klapsa”, warsztaty dla rodziców dzieci z ADHD) i grupową terapię zaburzeń emocjonalnych dla dzieci. W Poradni jest członkiem zespołu do spraw małego dziecka (diagnoza psychologiczna dzieci w wieku 0-7 lat, wsparcie psychologiczne oraz konsultacje dla rodziców) oraz koordynatorem realizacji wczesnego wspomagania rozwoju.
Psycholog. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej - specjalizacje interwencja kryzysowa i doradztwo zawodowe. Ukończyła studia podyplomowe z diagnozy klinicznej dziecka i jego rodziny na Uniwersytecie Warszawskim oraz z psychodietetyki w SWPS. W swojej praktyce odbywała staże m.in. w oddziałach dziennych zaburzeń nerwicowych, Ośrodku Rehabilitacyjno-Readaptacyjnym Monar oraz w Specjalistycznym Ośrodku Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie. Swoją wiedzę poszerza uczestnicząc w kursach i szkoleniach z zakresu zdrowia psychicznego dziecka oraz pomocy psychologicznej dzieciom i rodzinom. W Poradni prowadzi diagnozę psychologiczną dzieci w wieku szkolnym, konsultacje, porady wychowawcze oraz warsztaty dla dzieci i rodziców. W ramach obowiązków zawodowych współpracuje ze Szkołami Podstawowymi numer 217 i 254 w Rembertowie.
Absolwentka psychologii Uniwersytetu Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie. Realizowała studia podyplomowe w zakresie przygotowania pedagogicznego oraz diagnozy klinicznej dziecka i jego rodziny na Uniwersytecie Warszawskim. Uczestniczy w licznych kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną, wsparciem psychologicznym dzieci oraz wsparciem rodziców w zakresie relacji dziecko-rodzic i trudności wychowawczych.
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie i studiów podyplomowych z diagnozy klinicznej dziecka. W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci oraz młodzieży w wieku szkolnym (specyficznych trudności w uczeniu się, funkcji poznawczych, problemów emocjonalnych i adaptacyjnych, trudności w relacjach społecznych), wspieraniem relacji rodzic - dziecko oraz pomocą rodzicom i opiekunom w rozwiązywaniu problemów szkolnych. W poradni prowadzi warsztaty dla dzieci i młodzieży z Zespołem Aspergera.
Ukończyła Wydział Pedagogiki na UW, na kierunku pedagogika ogólna i szkolna. Jest absolwentką Studium Socjoterapii, posiada kwalifikacje do zarządzania oświatą i terapii pedagogicznej. Od 12 lat jest członkiem i koordynatorem Zespołu Interwencyjnego przy Biurze Edukacji m. st. Warszawy. Posiada kwalifikacje do prowadzenia interwencji w sytuacjach trudnych na teranie placówek oświatowych oraz mediacji rodzinnych, zespołowych. Jest trenerem „Szkoły dla Rodziców i Wychowawców” oraz Treningu Zastępowania Agresji. Zdobyła kwalifikacje psychoterapeuty, ukończyła 4-letnią szkołę Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, 4-letnią Szkołę Terapii Systemowej oraz I i II stopień Psychotraumatologii. Ukończyła również liczne kursy i szkolenia doskonalące diagnozę, pracę z dzieckiem i rodziną. Pracowała w WSP ZNP jako nauczyciel akademicki. Od 2005 r. jest ekspertem awansu zawodowego MEN. Przez 16 lat była dyrektorem jednej z warszawskich poradni psychologiczno-pedagogicznej.
W Poradni prowadzi diagnozę pedagogiczną dzieci i młodzieży z trudnościami edukacyjnymi, emocjonalnymi, wychowawczymi; konsultacje wychowawcze, spotkania psychoterapeutyczne głównie dla rodziców oraz interwencje na terenie szkół i placówek.
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie kierunku pedagogika specjalna, specjalność terapia pedagogiczna oraz pedagogika opiekuńczo-socjalna. W roku 2009 uzyskała dyplom nauczyciela Montessori z zakresu edukacji przedszkolnej. Od 2010 roku nauczyciel akademicki w Akademii Pedagogiki Specjalnej, w Instytucie Pedagogiki Specjalnej, Zakład Terapii Pedagogicznej. W Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej zatrudniona na stanowisku pedagoga od 2011 roku. W poradni zajmuje się diagnozą pedagogiczną dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym, prowadzi zajęcia z zakresu terapii pedagogicznej dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania orz zajęcia grupowe dla dzieci 2-3 letnich z elementami pedagogiki Montessori.
Absolwent psychologii na Uniwersytecie Warszawskim o specjalności klinicznej dziecka i rodziny. Obecnie uczestniczy w licznych kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną, wsparciem psychologicznym oraz konsultacjami dla rodziców dzieci w wieku szkolnym.
Pedagog. Ukończyła pedagogikę specjalną o specjalizacji pedagogika korekcyjna (terapia pedagogiczna) na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz studia podyplomowe z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz różnorodne szkolenia, w tym związane z „Porozumieniem bez przemocy” wg. M. Rosenberga. Działania zawodowe koncentruje wokół pracy z dziećmi przedszkolnymi i w wieku wczesnoszkolnym. Doświadczenie zdobywała w szkole, w placówkach wychowania przedszkolnego oraz jako instruktor w Ośrodku Kultury w Warszawie-Wesołej realizując autorskie zajęcia dla dzieci, a także w fundacji wspierającej uczniów zdolnych. W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci w wieku wczesnoszkolnym i przedszkolnym, terapią pedagogiczną oraz treningiem umiejętności społecznych. Współprowadzi warsztaty dla rodziców oparte na „Porozumieniu bez przemocy".
Pedagog. Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie ze specjalnością poradnictwo i terapia pedagogiczna. W Poradni zajmuje się diagnozowaniem gotowości szkolnej, przyczyn niepowodzeń szkolnych uczniów ze szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych (m.in. dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia), terapią pedagogiczną uczniów z trudnościami w nauce matematyki oraz poradnictwem. Swoje zainteresowania zawodowe skupia zwłaszcza wokół nauki matematyki: zarówno trudności, jak i uzdolnień. Współprowadząca warsztaty „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców cz. I”. Stale podnosi swoje kompetencje zawodowe poprzez udział w szkoleniach.
Neurologopeda, pedagog specjalny, provider treningu słuchowego Johansena. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, ukończyła 5- letnie studia logopedyczne, a także podyplomowo neurologopedię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Od 1999 roku pracuje z dziećmi z różnymi wadami wymowy, a także z zaburzeniami mowy – z zaburzeniami słuchu, z autyzmem, zespołem Aspergera, z niedokształceniem mowy o typie afazji, z SLI. Ukończyła kurs kwalifikacyjny z zakresu terapii pedagogicznej, a także liczne kursy doskonalące, m.in. szkolenia z tzw. Metody Krakowskiej (m.in.Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu, Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji, Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania ), Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg. M.Procus i M. Block, Całościowe zaburzenia rozwoju – przyczyny, częstotliwość występowania i symptom, Metoda M.iCH.Knillów w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Logopeda, pedagog. Ukończyła Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego, Podyplomowe studia Logopedii i pragmatyki komunikacyjnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz Surdologopedię na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz kurs „Terapia ręki”. Uczestniczyła w kursach, szkoleniach i konferencjach dotyczących pracy pedagogicznej i logopedycznej m.in. Ortodoncja w logopedii, Karty Oceny Logopedycznej Dziecka - diagnoza logopedyczna, Nauka czytania metodą sylabową - Szkoła Krakowska. W Poradni zajmuje się diagnozowaniem i terapią dzieci z różnymi zaburzeniami mowy.
Psycholog, absolwentka Uniwersytetu Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, w trakcie specjalizacji z seksuologii klinicznej na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym; magister filologii polskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła I i II stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, Szkołę Trenerów House of Skills oraz kurs Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży organizowany przez Centrum CBT.
Doświadczenie zawodowe zdobyła, pracując w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, gdzie przez wiele lat pracowała jako konsultantka i specjalistka do spraw pomocy telefonicznej i online w 116 111 - telefonie zaufania dla dzieci i młodzieży oraz 800 100 100 - telefonie dla rodziców i nauczycieli w sprawie bezpieczeństwa dzieci. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną, wsparciem psychologicznym, prowadzeniem konsultacji i terapii psychologicznych dzieci i młodzieży, konsultacji wychowawczych oraz warsztatów dla dzieci i rodziców.
Psycholog, pedagog specjalny, psychoterapeuta psychoanalityczny. Nauczyciel dyplomowany.
Ukończyła całościowe, czteroletnie szkolenie w Instytucie Analizy Grupowej „Rasztów”, gdzie szkoliła się w indywidualnej i grupowej psychoterapii psychoanalitycznej. Szkolenie to posiada rekomendację Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz atest Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
Ukończyła także czteroletnie Studium Terapii Rodzin „Opta”, gdzie szkoliła się w pracy indywidualnej z pacjentem dorosłym, dzieckiem, adolescentem i pracy z rodzinami. Szkolenie przygotowuje do pracy w nurcie systemowym i psychodynamicznym.
Swoje doświadczenie w pomocy psychologicznej zdobywała podczas stażu klinicznego w Ośrodku Psychoterapii Rasztów obejmującego koterapię w ambulatoryjnej grupie terapeutycznej dla pacjentów z zaburzeniami osobowości i problemami nerwicowymi, wolontariatu na III. Oddziale Dziennym – Diagnostyki i Terapii Nerwic Dziecięcych w Józefowie, gdzie współprowadziła terapię rodzin i par.
Współpracowała również z Niepubliczną Poradnią Psychologiczno – Pedagogiczną, w ramach której prowadziła psychoterapię indywidualną osób dorosłych oraz psychoterapię par i rodzin.
Przez siedemnaście lat pracowała jako pedagog z dziećmi i młodzieżą w placówkach oświatowych. W Poradni prowadzi psychoterapię indywidualną i grupową w nurcie psychoanalitycznym dla młodzieży od 13. roku życia oraz diagnozę uczniów przejawiających specyficzne trudności w uczeniu się, mające postać dysleksji, dysortografii, dysgrafii.
W swojej pracy przestrzega kodeksu etyki zawodowej Instytutu Analizy Grupowej Rasztów, a swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Mgr fizjoterapii, pedagog, nauczyciel mianowany. Ukończyłam Wydział Fizjoterapii na uczelni w Zamościu oraz studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2013 r. pracuję jako terapeuta Integracji Sensorycznej w Poradni oraz prowadzę tu różne zajęcia usprawniające m.in. terapię ręki, ruch rozwijający Weroniki Sherbone, gimnastykę ogólnorozwojową z elementami Integracji Sensorycznej, czy logorytmikę. Praca z dziećmi jest moją pasją i sprawia mi dużo radości.
Psycholog, psychoterapeuta, nauczyciel dyplomowany. Absolwentka Społecznej Psychologii Klinicznej SWPS w Warszawie oraz Filologii Romańskiej WSP w Krakowie. Ukończyła całościowe szkolenie w zakresie Systemowej Terapii Rodzin w Ośrodku Mabor, kurs Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży w Centrum CBT oraz kurs Terapii Par i Małżeństw w Rivier College (USA), szkolenie z zakresu Socjoterapii Dzieci i Młodzieży, Szkołę dla Rodziców i Wychowawców, Trening Umiejętności Społecznych. Aktualnie w trakcie szkolenia ISTDP Intensywnej Krótkoterminowej Psychoterapii Psychodynamicznej.
Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas staży w Klinice Nerwic Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie oraz na Oddziale Dziennym Psychiatrycznym Wojewódzkiego Szpitala Bródnowskiego. Praktykę w zakresie terapii rodzin zdobywała na Oddziale Psychiatrycznym Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii i Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży w Józefowie oraz w ośrodku psychoterapii Nashua Counceling Center (USA).
Przez wiele lat pracowała na stanowisku psychologa szkolnego oraz psychologa w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii. Zajmowała się diagnozą i pomocą terapeutyczną dla młodzieży zagrożonej niedostosowaniem społecznym i ich rodzin.
W Poradni zajmuje się diagnozą młodzieży z trudnościami szkolnymi. Prowadzi psychoterapię rodzin, terapię indywidualną i grupową młodzieży z problemami emocjonalnymi oraz konsultacje psychologiczne i porady wychowawcze dla rodziców.
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, na specjalnościach: pedagogika szkolna, pedagogika zdolności, pedagogika lecznicza oraz wychowanie przedszkolne. Aktualnie w trakcie studiów podyplomowych na APSie z Terapii Pedagogicznej z Wczesnym Wspomaganiem Rozwoju. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Swoje zainteresowania zawodowe skupia na dziecku zdolnym oraz trudnościach w uczeniu się matematyki. W Poradni na stanowisku pedagoga zatrudniona od października 2016. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako nauczyciel w szkole przyszpitalnej, jako prowadzący gromadę zuchową, animując imprezy z dziećmi oraz pracując w placówce edukacyjnej z elementami Montessori z dziećmi w wieku 2,5-4,5 lat. W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci w wieku wczesnoszkolnym, terapią trudności matematycznych oraz prowadzeniem zajęć dla dzieci zdolnych, treningu myślenia twórczego, treningu umiejętności społecznych, warsztatu gier planszowych.
Pedagog resocjalizacji, nauczyciel dyplomowany. Ukończyła studia podyplomowe z terapii pedagogicznej i socjoterapii, a także liczne kursy doskonalące z zakresu doradztwa zawodowego. Zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych przejawiających specyficzne trudności w uczeniu się, mające postać dysleksji, dysortografii, dysgrafii i dyskalkulii. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w placówkach oświatowych, tj. Zespół Szkół Specjalnych w Zagórzu, w poradniach psychologiczno-pedagogicznych oraz szkołach podstawowych, na stanowisku pedagoga, terapeuty pedagogicznego. Od kilku lat wspiera młodzież w poszukiwaniu drogi zawodowej i edukacyjnej. Prowadzi konsultacje indywidualne i warsztaty z zakresu doradztwa zawodowego, rozwijania kompetencji społecznych i emocjonalnych oraz zdolności uczenia się. Jest koordynatorem Warszawskiego Systemu Doradztwa Zawodowego.
Mgr fizjoterapii, terapeuta Integracji Sensorycznej, pedagog, nauczyciel kontraktowy.
Absolwent psychologii na Menedżerskiej Akademii Nauk Stosowanych w Warszawie o specjalności psychologia kliniczna dzieci i dorosłych. Współautor kilku publikacji naukowych z zakresu psychologii. Doświadczenie zawodowe zdobywa podczas miedzy innymi pracy w szkole. Obecnie uczestniczy w kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje. W Poradni zajmuje się diagnozą psychologiczną oraz wsparciem psychologicznym.
Pedagog, doradca zawodowy. Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie (obecnie APS), wydziału pedagogiki specjalnej, specjalizacja: resocjalizacja społecznie niedostosowanych. Ukończyłam Podyplomowe Studium Doradztwa Zawodowego przy Wydziale Psychologii UW. W poradni zajmuję się diagnozą i terapią pedagogiczną uczniów klas starszych szkół podstawowych i ponadpodstawowych mających trudności w nauce. Prowadzę indywidualne porady/ konsultacje oraz zajęcia grupowe dla uczniów klas starszych dot. wyboru dalszej ścieżki kształcenia, poznania swoich zainteresowań, predyspozycji zawodowych.
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie - pedagog specjalny. Ukończyła studium podyplomowe w Instytucie Badań Edukacyjnych w zakresie terapii pedagogicznej oraz studium podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim w zakresie organizacji pomocy społecznej. Terapeuta treningu słuchowego Johansena IAS oraz terapeuta INPP, instruktor masażu Shantal, w trakcie Szkoły Trenerów Inteligencji Emocjonalnej.
Zajmuje się diagnozą i terapią w zakresie odruchów pierwotnych i posturalnych oraz trudnościami w zakresie przetwarzania słuchowego i problemami ortoptycznymi dzieci w wieku szkolnym.
W kontakcie z drugim człowiekiem jest zaciekawiona mottem D.O. Cliftona: „Co się wydarzy, kiedy zaczniemy zastanawiać się, co jest dobrego w innych ludziach, zamiast ciągle skupiać się na ich niedoskonałościach”. W swojej pracy duży nacisk kładzie na współpracę z rodzicem. W kontakcie z dziećmi wykazuje postawę pełną ciepła, cierpliwości i życzliwości.
Mgr biologii, mgr pedagogiki specjalnej, terapeuta integracji sensorycznej, instruktor masażu Shantala. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego kierunku biologia, specjalność mikrobiologia oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie kierunku pedagogika specjalna, specjalność terapia pedagogiczna. Ukończyła studia podyplomowe „Wczesne wspomaganie rozwoju małych dzieci ze złożonymi zaburzeniami oraz wspierania ich rodzin” na APS, kurs integracji sensorycznej I i II stopnia w PSTIS w Warszawie oraz studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej. Odbyła dwuletni staż terapeutyczny w Ośrodku dla Dzieci z Autyzmem Fundacji SYNAPSIS. Ukończyła kurs instruktorski „Masaż metodą Shantala” w Szkole Masażu Shantala i Terapii Funkcji Poznawczych. W Poradni prowadzi diagnozę i terapię integracji sensorycznej, badanie gotowości szkolnej, diagnozę i terapię pedagogiczną dzieci w wieku szkolnym z trudnościami w nauce. Prowadzi zajęcia dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju.
Psycholog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją Psychologia Kliniczna Dziecka i Rodziny. Ukończyłam dwuletni staż terapeutyczny w Ośrodku dla Dzieci z Autyzmem Fundacji SYNAPSIS, aktualnie również współpracuję z tą placówką. Jestem w trakcie 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w Szkole Psychoterapii Dzieci i Młodzieży. W Poradni zajmuję się diagnozą psychologiczną dzieci przedszkolnych oraz prowadzeniem zajęć grupowych wspierających umiejętności społeczne oraz budujących pewność siebie (dla różnych grup wiekowych). Terapeutycznie stawiam na niedyrektywny kontakt z dziećmi, pracę nad rozpoznawaniem i regulacją emocji oraz udzielam wsparcia emocjonalnego. Wykorzystuję m.in. elementy arteterapii, relaksacji, psychodramy czy terapię zabawą. Prowadzę warsztaty dla rodziców wspierające ich umiejętności wychowawcze. Wspomagam również rodziców dzieci z ZA poprzez prowadzenie grupy wsparcia. Stale poszerzam swoją wiedzę na temat technik pracy z dziećmi i młodzieżą uczestnicząc w konferencjach, kursach, szkoleniach itp.
Psycholog, absolwent ATK, kierunki: psychologia kliniczna i osobowości, ukończył także studia podyplomowe na UW w zakresie udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej rodzinie i dziecku. Wieloletnie doświadczenie w pracy w placówkach oświatowych na stanowisku psychologa (poradniach psychologiczno-pedagogicznych, przedszkolu z oddziałami integracyjnymi i oddziałem specjalnym, szkole specjalnej; diagnoza psychologiczna, terapia psychologiczna dzieci niepełnosprawnych, orzecznictwo, wspomaganie rodziców i nauczycieli). Prywatnie mąż i ojciec. Aktualnie w Poradni zajmuje się przede wszystkim diagnozą psychologiczną dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.
Magister wychowania przedszkolnego, pedagog, terapeuta integracji sensorycznej. Moja droga zawodowa, którą rozpoczęłam w 2007 roku od początku związana jest z dziećmi i młodzieżą. W trakcie studiów na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie pracowałam jako instruktor rekreacji ruchowej i tańca. Następnie poszerzałam kwalifikacje podczas studiów magisterskich o kierunku wychowanie przedszkolne i wczesnoszkolne z terapią pedagogiczną. Swoje zainteresowania i pasje miałam możliwość rozwijać również w trakcie studiów podyplomowych na kierunku kształcenie muzyczno-ruchowe i choreoterapia. Ponadto uzyskałam certyfikat uprawniający do diagnozy i terapii integracji sensorycznej (I, II stopień, Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej) oraz ukończyłam studia podyplomowe w tym kierunku. W poradni prowadzę zajęcia terapii integracji sensorycznej. Stale poszerzam swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach.
Psycholog. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Psychologii Akademii Teologii Katolickiej oraz studia podyplomowe z zakresu Integralnej Profilaktyki Uzależnień na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Odbyła dwuletni kurs kwalifikacyjny Studium Socjoterapii (w zakresie pracy indywidualnej i pracy z grupą) oraz dwuletni staż pracy grupowej z dziećmi w Specjalistycznej Poradni „OPTA”. Ukończyła kursy doszkalające i studia podyplomowe Train the Trainer NVC w Collegium Civitas przygotowujące do prowadzenia grup metodą Porozumienia bez Przemocy Marshala Rosenberga. Na co dzień w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej pracuje z rodzicami i z dziećmi. Zajmuje się diagnozą trudności szkolnych i wychowawczych, poradnictwem i psychoedukacją. Prowadzi warsztaty umiejętności wychowawczych dla rodziców „Szkoła dla rodziców”, „Dogadajmy się w rodzinie”, grupę wsparcia dla rodziców dzieci z Zespołem Aspergera, zajęcia warsztatowe dla dzieci z ADHD oraz Trening Umiejętności Społecznych.
"Gdy spotykam dziecko, budzi ono we mnie dwa uczucia:
czułość do tego kim ono jest oraz szacunek do tego, kim może zostać w przyszłości"
L. Pasteur